Klacht Stichting Woningmaatschap: Niet klantvriendelijke & zeer slechte service

Klachtnummer
# 266307
Gebruiker
Bae
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn mening over Stichting Woningmaatschap: De manier hoe ze je te woord staan is ronduit onbeschoft!!! Respectloos, klantvriendelijkheid & service zeer slecht. Ze staan je ronduit onbeschoft te woord, kappen je af tijdens het praten, heel defensief, geven geen oplossingen en hangt gewoon de telefoon op wanneer je hen hierop aanspreekt. Had ik van tevoren geweten dat de service waar je recht op heb als huurder ZO SLECHT zou zijn dan had ik nooit een appartement bij Stichting Woningmaatschap gehuurd!!! Huurwoning het lijkt wel een koopwoning, je kan alles zelf gaan oplossen!!!

Gewenste oplossing

Volg een COMMUNICATIE SKILL

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Stichting Woningmaatschap hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Stichting Woningmaatschap?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen