Klacht Stichting Woningmaatschap: Reparatie deur

Er is hier aan de achterzijde van het complex een deur die zomaar open kan, iedereen kan gewoon naar binnen lopen wanneer dat diegene daar zin in heeft en dit is ook werkelijk gebeurd! Ik voel me onveilig hier en er kan zomaar weer iemand aan mn deur staan omdat ze via het trappenhuis bij iedereen aan de deur kan gaan staan, ik heb hier melding van gedaan en het zou een spoedmelding worden en binnen een week gerepareerd worden, nu 6 dagen verder is er nog niets gedaan en heb inmiddels 2x gebeld waarvan mw vermeld dat ze hiervan weer een melding zou versturen naar de vereniging van eigenaren en een terugkoppeling zou geven. Niets ontvangen en ik slaap vannacht weer met een onveilig gevoel! Bedankt woningmaatschap!

Spoedig een nieuwe deur plaatsen die niet kapot kan en een intercom plaatsen zodat we de mensen kunnen zien als ze aanbellen!

Wij vinden dat Stichting Woningmaatschap hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Stichting Woningmaatschap?