Klacht Stichting Woningmaatschap: slechte service/ slecht bereik, huurder doet werk van verhuurder!?

MochiSuu

contact nummer beperkt geopend: van 0800 tot 1000 !

niet adequaat reageren op e-mails en na eindelijk telefonisch contact te hebben gehad worden wij verwezen om zelf contact te nemen met de makelaar voor de woninginspectie.

in een reactie op de opzegging wordt zelf aangegeven dat zij zelf de makelaar contacteren; niks van vernomen, tot twee keer toe een e-mail verstuurd hoe en wat, maar geen reactie

na contact te hebben gehad met de makelaar heeft zij bevestigd dat de wooningmaatschap hier zelf actie in had moeten nemen.

Na zelf de makelaar gecontacteerd te hebben voor een afspraak, en deze ook door te geven aan de wooningmaatschap, tot op heden geen antwoord, heb hier om een bevestiging gevraagd van de wooningmaatschap om de afspraak te bevestigen.

Met andere woorden, wel flink huur betalen, maar zij ondernemen zelf geen actie?

1- Betere openingstijden hanteren. Vandaag de dag maar 2 uur telefonisch bereikbaar
voor mensen die bijna een halve maandsalaris aan huur moeten betalen?
2- Betere communicatie en, laat niet de huurder het werk doen van de verhuurder!
aangeven dat zij de makelaar hierover contacteren voor een afspraak maar de makelaar zegt vervolgens nooit een verzoek te hebben ontvangen?
hier de huurder zelf actie moet ondernemen voor een afspraak (dus het werk van de verhuurder moeten doen).

Hier mag toch echt wat professioneler me omgegaan worden, zeker voor de bedragen die je moet betalen aan huur.

Wij vinden dat Stichting Woningmaatschap hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?