Klacht Stichting Woningmaatschap: telefonisch niet te bereiken bij nood.

slecht onderhoud

Ons glas van een slaapkamerraam is spontaan geknapt. Dit gebeurde in het weekend. Hitte, vocht?? Onbekend hoe dit kwam.
We hebben geen noodnummer van woonmaatschap om deze te bellen. Ook staat er op hun site niet wie we dan wel kunnen bellen.
Hierdoor is ons huis het gehele weekend open voor inbrekers, en kan er water of windschade ontstaan in deze kamer.
Woningmaatschap doet wel mee aan regelmatige huurverhoging, maar onderhoud is zéér zéér slecht.
Kozijnen zijn rot. Binnen in huis doet men geen onderhoud. Dus het rotten van de kozijnen gaat gewoon door.

Een noodtelefoon die altijd te bereiken is.
Loonsverlaging in plaats van loonsverhoging aangezien er achterstallig onderhoud is.
Een tegemoetkoming in deze maand van de huur omdat men niet heeft voldaan aan de eisen van een huurwoning namelijk wind en waterdicht.
Op korte termijn nieuwe kozijnen in plaats van het iedere keer dicht smeren met materialen waardoor het rotten nog steeds doorgaat.

Wij vinden dat Stichting Woningmaatschap hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Stichting Woningmaatschap?