Klacht Stichting Woonpartners: Onterechte blokkade

youssra_akel-douiyeb@hotmail.com

Ik ben onterecht geblokkeerd bij woningpartners vanwege een schuld die ik al had afgelost ruim voor het moment dat ik op woningen begon te reageren. Schuld was in 2009 afgelost. In 2010 ben ik begonnen met reageren toen bleek dat mijn inschrijving geblokkerd was. Ik dacht dat ik een woning heb gemist waarop ik niet gereageerd had en dat ik een blokkade had van een half jaar. Ik probeerde ieder half jaar weer te reageren maar tevergeefs, dit heeft 3 jaar geduurd. Toen ik erachter kwam dat het ging om de oude huurschuld heb ik contact met ze gezocht via telefoon, mail, en per brief en hebben zij mij genegeerd. Vervolgens ben ik er persoonlijk heen gegaan en ben ik onterecht behandeld. Op de klachtbrief kreeg ik het antwoord dat de blokkade er nu af is, dus ik kan als ieder ander reageren.

Ik heb in de klachtbrief mijn situatie beschreven en daarbij gevraagd hoe het kan dat ik deze blokkade heb gehad. Verder heb ik hen verzocht mij tegemoet te komen door middel van een toewijzing van een woning in de nabije omgeving van mijn familie.
Ik vind dat ze mij geheel onterecht hebben behandeld en dat het meer dan normaal is dat ze mij op die manier tegemoet komen.

Wij vinden dat Stichting Woonpartners hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Stichting Woonpartners?