Klacht Stichtingsing.nl: Opgelicht door website

sad Niet opgelost
Erwinbeijer

Ik heb online een paar schoenen besteld, kosten €86. Nu hebben ze mij hele andere schoenen toegezonden dan besteld, heel goedkoop uitziende schoenen. Ik heb het bedrijf gemaild en kreeg als reactie, dat het hun spijt dat een magazijn medewerker een fout heeft gemaakt en of een vergoeding van 10% voldoende zijn. Ik heb enkele malen terug gemaild dat ik het een belachelijk voorstel vond, geen reactie meer.

Eerst wilde ik de gewenste schoenen, ondertussen alleen nog maar mijn geld terug

Erwinbeijer
    Ze blijven me maar standaard onzin voeren, over dat als ik de schoenen terug stuur ze verloren gaan en dat ik de schoenen die ik ontvangen heb wel kan verkopen etc. Willen me maar max 15% vergoeden.

Erwinbeijer
Ze blijven allerlei excuses verzinnen waarom ze de schoenen niet kunnen/willen vergoeden. Ze bieden 15% vergoeding en dan kan ik zelf de waardeloze schoenen die ik ontvangen heb verkopen. Ik heb het idee dat hun manier van geld verdienen is, je betaalt voor merk schoenen en ze sturen je waardeloze rotzooi. Ik heb geen andere keus dan het voorstel te accepteren, ze komen niet met een ander voorstel over de brug.

Ook een klacht indienen over Stichtingsing.nl?