Klacht Sticker.nl: Product niet zoals afgesproken

elpunto

Bij Sticker.nl magneetstickers besteld voor op de auto. Hiervoor kan je kiezen tussen: Vierkant, rond of vrije vorm.

In dit geval hebben wij voor vrije vorm gekozen en ook voor betaald. In het begin ging alles keurig. Bestelling geplaatst, een emailtje ter controle en vervolgens zijn de stickers netjes geleverd. Echter... In het vierkant met een wit kader!

Na contact met Stickers.nl werd ons verteld dat dit onze fout was en dat we het voorbeeld hadden geaccordeerd.

Dat hebben wij inderdaad gedaan, met de veronderstelling dat de afbeelding dus als vrije vorm zou worden uitgesneden.

Als oplossing kregen we de melding dat we dit zelf heel netjes uit konden snijden met een stanleymesje.

Resultaat: Rafelige randjes en een resultaat wat absoluut niet professioneel oogt.

Graag zou ik een vergoeding of andere nette oplossing voor deze situatie ontvangen.

Wij vinden dat Sticker.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Sticker.nl?