Klacht Stimuleringsfonds Volkshuisvesting: Stimuleringsfonds? Alles BEHALVE stimulerend!!!

PRWKP

Doordat Stimuleringsfonds Volkshuisvesting Nederland zeurt over een verschil van €80 hypotheek op het huis wat ik wil kopen, ketst de aankoop van mijn 1e huis nu af. Ten eerste is de communicatie verschrikkelijk, ik heb alles aangeleverd wat zowel per brief als telefonisch genoemd werd en ik kreeg elke keer weer een brief over weer nieuwe documenten waar eerder nooit om werd gevraagd. Daardoor moest ik uitstel aanvragen, een taxatie laten doen a €300 die de maand ervoor nog was gedaan door de verkoper.Na uitstel heb ik nu nog 2 dagen om alles rond te krijgen, maar weer heb ik een brief gekregen van SvN, weer andere stukken nodig, waaronder een nieuwe offerte, omdat ik in de ondertekende offerte van de bank die ik toegestuurd had 103.000 hypotheek krijg, en volgens SvN mag ik maar 102.920 hypotheek hebben, en een bewijs van eigen middelen van €4580, terwijl de bank slechts eigen middelen wil zien van rond de €2800.. Eerder heb ik hier nooit iets over vernomen. Gaat dus niet!!

Ik wil de 300 euro van de taxatie terug hebben en dat SvN eens gaat nadenken wat het doel van hun fonds eigenlijk is. De hypotheek afsluiten gaf lang zoveel problemen niet als SvN, terwijl het toch over heel wat meer geld gaat.

Wij vinden dat Stimuleringsfonds Volkshuisvesting hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Stimuleringsfonds Volkshuisvesting?