Klacht Stingler.nl: Bereikbaarheid en reactietijd van klantenservice

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 182577
Gebruiker
pietermarinus
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op bestelling 100009965 worden op 29 juli de verkeerde schoenen geleverd.
Het is onduidelijk welke retourprocedure gevolgd moet worden en de klantenservice is niet per telefoon bereikbaar. De schoenen worden dan maar per pakketpost naar Haelen geretourneerd.
Dan bevestigt een medewerker per mail dat de retourkosten gerestitueerd zullen worden.
Op een vraag per mail van 8 augustus waar de restitutie blijft, wordt tot op heden (25 augustus) geen antwoord ontvangen.

De oplossing

Restitutie van het retourbedrag.
Verbetering van de retourprocedure.
Verbetering van de bereikbaarheid van de klantenservice.

2 reacties

  1. Auteur
    pietermarinus
    Datum
    Op 30 augustus is het verzendbedrag gerestitueerd, nadat Stingler nog 3x het 'correcte' rekeningnummer heeft gevraagd. Het.bedrijf munt niet uit in bewaking van processen, maar daar ging de klacht al over.
    Mijn tevredenheidsscor is 2 uit 10
  2. Auteur
    pietermarinus
    Datum
    Duurde te lang en rekeningnummer moest te vaak worden opgegeven

Uiteindelijke oplossing

Auteur
pietermarinus
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry