Opgelost door Stingler.nl: Besteld, betaald, maar niet geleverd

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 258755
Gebruiker
J. Breuer
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Heb ruim 7 weken geleden een jas besteld en betaald. Na 3 weken wachten gebeurde er niets. Gemaild. Belofte dat jas binnen een week zou worden bezorgd. Nadat de week verstreken was werden een paar schoenen (!) bezorgd. Weer Gemaild. Dagenlang geen reactie. Toen mail dat jas zou worden bezorgd. Niets ontvangen. Wel mededeling dat pakketje verzonden was. Dit is inmiddels 2 weken geleden en ik heb nog steeds niks. Waardeloos bedrijf dat zich moet schamen hoe ze met klanten omgaan!

Gewenste oplossing

Alsnog leveren!
Geboden oplossing
betaald bedrag is geretourneerd. Maar na een hoop gedoe. Waardeloos bedrijf, komen afspraken niet na. Ik koop er niks meer.
Status
opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    Stingler.nl
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw reactie. W

    Wij zullen contact opnemen per e-mail. Uiteraard vinden wij het hee vervelend dat u te lang heeft moeten wachten.

    Met vriendelijke groet,
    Sophie
  2. Auteur
    J. Breuer
    Datum
    Inmiddels het betaalde bedrag retour ontvangen. Ben niettemin ontevreden omdat het bedrijf de gewekte verwachtingen niet realiseert. Ik koop er niet meer.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Stingler.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen