Opgelost door Stingler.nl: In gebreke en geen terugbetaling

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 257651
Gebruiker
A.H. Lagendijk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Schoenen besteld en betaald via ideal op 25 feb. jl. Bestelling nooit ontvangen. Volledige bedrag terug gevraagd met ordernr.en bewijs betaling. Klantenservice van Stingler meldde per email het geld direct terug te storten.
Terugstorting nog steeds NIET verricht door Stingler. (nu 2 weken verder).

De oplossing

Terugstorting betaling

1 reactie

  1. Auteur
    Stingler.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,
    Wij hebben u inmiddels benaderd.

    Met vriendelijke groet,
    Sophie.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A.H. Lagendijk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Eindelijk afgelopen week op 8 mei het betaalde bedrag voor een niet geleverde zending retour ontvangen. Triest maar waar.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Stingler.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen