Klacht Stingler.nl: Komt eigen voorwaarden niet na en reageert niet op mail.

Klachtnummer
# 255174
Gebruiker
T. Kroonenberg
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 26/2 Expo stoel besteld nav advertentie in Volkskrant. Gelijk betaald, maar ondanks email vanochtend verstuurd nog geen enkele reactie. Zag ook een klacht van iemand anders die overeenkwam met mijn klacht. Volgens eigen leveringsvoorwaarden binnen 24 uur bevestiging en levering de volgende werkdag. Helaas......
Telefonisch ook niet bereikbaar, geadviseerdwordt email te sturen........

De oplossing

Snelle reactie en duidelijkheid.

1 reactie

  1. Auteur
    Stingler.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Uw order is gister geleverd. Vervelend dat uw order niet binnen 24 uur is geleverd, onze excuses. Bevalt de stoel?

    Met vriendelijke groet,

    Sophie van Stingler.nl

Ook een klacht indienen over Stingler.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen