Klacht Stingler.nl: Kwaliteit Ribstoelen

Mavest

Stingler maakt reclame twee weken geleden voor ribstoelen die oorspronkelijk 129 euro zouden kosten. Nu voor de helft van de prijs! Onzin! Wij hebben nl al 4 stoelen van 129 euro per stuk in huis (elders gekocht) en die verschillen enorm van kwaliteit ten op zichte van de stoelen die we bij Stingler hebben binnengekregen. We voelen ons danig opgelicht. Terugsturen geeft veel rompslomp. We houden ze maar.
Stingler moet zich onthouden van zulke reclame alsof het de duurdere uitvoering betreft, zoals geuit werd in de Volksrant twee weken geleden. Stoelen lijken me niet 2x 75 euro waard, maar meer 2x 50! Daar zal de winst wel in hebben gelegen. Schande! Overweeg klacht bij Consu Wijzer.

Onthouding van zulke reclame voortaan! Echte waarde vertellen van het product! Een oplossing naar ons, bedacht door het bedrijf zelf, zou chique zijn.

Stingler.nl
    Beste meneer,

Wat vervelend dat u niet tevreden bent! Heeft u al contact opgenomen met de klantenservice? Wij kunnen hier geen bericht van u terugvinden.

Uiteraard willen wij u zo goed mogelijk helpen, en kunt u altijd binnen twee weken contact met ons opnemen zodat wij met DHL een afspraak kunnen maken om de stoelen weer bij u thuis op te laten halen. Wij vermoeden echter dat het specifiek aan deze twee stoelen ligt, en willen u daarom nieuwe exemplaren aanbieden aangezien wij heel veel tevreden klanten hebben, en in het bijzonder over de ribstoelen. Wij horen graag van u welke dag het u het beste uit zou komen om de stoelen om te ruilen, kunt u dit doorgeven aan klantenservice@stingler.nl? Bij voorbaat dank.

Klantenservice Stingler.nl

Ook een klacht indienen over Stingler.nl?