Klacht Stingler.nl: Meerdere defecten binnen 3 maanden na levering zonder communicatie of compensatie

Klachtnummer
# 255605
Gebruiker
S.P. te S.
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Meerdere defecten binnen 3 maanden, geen passende oplossing, geen reactie op mijn mails, afwimpelen tijdens telefoongesprek, word volkomen genegeerd.

De oplossing

Enige vorm van communicatie, vervangende producten

2 reacties

  1. Auteur
    Stingler.nl
    Datum
    Goedemorgen,

    Wij willen uw probleem graag oplossen. Er zal een nieuwe kussenset worden geleverd.
    Tot op heden hebben wij geen reactie van uw vernomen. Graag willen wij de kussens volgende week naleveren.

    Met vriendelijke groet,

    Sophie van Stingler.nl
  2. Auteur
    S.P. te S.
    Datum
    De kussens zijn geleverd!

Ook een klacht indienen over Stingler.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen