In december 2016 schoenen besteld, bleken te klein, geretourneerd, verzocht om maat groter. Niets vernomen, gebeld gemaild, een maal ergens in maart 2017 reactie aan telefoon: zou nog deze week gewenste maat sturen: niets verzonden, toen verzocht om geld retour, meerdere malen, geen reactie. tel.nr werkt niet meer, zowel oude in Adam als nieuwe in Aalsmeer...
De oplossing
geld terug
5 reacties
Auteur
t.r.schalm
Datum
Heb vervolgens gister op de facebookpagina van Stingler een bericht geplaatst, geen aanbeveling dat spreekt voor zich...en jawel hoor enige uren later meldt zich iemand met het verzoek hem te bellen. Dat heb ik vandaag gedaan: geen gehoor, wel voicemail ingesproken en mn telefoonnummer achtergelaten. Tot nu toe niet teruggebeld, wordt vervolgd
Auteur
t.r.schalm
Datum
inmiddels weer 2 dagen verder: geen reactie dus weer ingesproken op zijn gsm...als er komende week nog steeds geen reactie is zal ik zijn gsm nr en naam vrijgeven
Auteur
t.r.schalm
Datum
Inmiddels is het 2 augustus en nog steeds geen reactie. Bij deze de naam en gsm nr van degene die zei mij hierover te zullen benaderen: [gemodereerd door Klachtenkompas]
Auteur
t.r.schalm
Datum
Inmiddels ben ik gebeld! Heb vervolgens mijn bankgegeven gemaild... ben benieuwd
Auteur
t.r.schalm
Datum
Afgehandeld! Zeer correct benaderd
Uiteindelijke oplossing
Auteur
t.r.schalm
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld geretourneerd!
Status
opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over Stingler.nl?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.