Opgelost door Stingler.nl: Slechte bereikbaarheid en ze betalen geld niet terug.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 185857
Gebruiker
Knorr
Datum
4 reacties

Details

Klacht

17 juli 2016: schoenen besteld bij Stingler - helaas ze pasten niet.
Ik belde klantenservice en een aardige jongeman zei dat ik de schoenen ook wel bij hen in Amsterdam op de fiets langs kon brengen. We spraken een tijdstip af. Maar er was toen niemand aanwezig / geen gehoor.

Toen toch maar de schoenen teruggestuurd via de post en onze communicatie verder via de mail.

12 augustus 2016:
Stingler: Wij hebben uw retour verwerkt met ordernummer xxxxxxxxx, bedankt voor het versturen. Voor het terugstorten van uw geld ontvangen wij graag uw IBAN gegevens. De terugbetaling zal binnen 14 dagen worden overgemaakt.
Alvast dank.

13 augustus: ik stuur mijn IBAN-nummer

16 augustus: Stingler "Goedemorgen, Bedankt voor uw reactie."

Ik op 6 september:
Ik heb nog geen geld ontvangen - graag uw reactie

Ik op 13 september:
Ik heb nog geen geld ontvangen - graag uw reactie

16 september: Tot nu toe blijft het stil en is er geen geld terug betaald.

Gewenste oplossing

Simpel: ik wil mijn geld terug. Dat is alles!
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

4 reacties

  1. Auteur
    Knorr
    Datum
    Ik heb vandaag, 19 september nog eens gebeld. Heel vriendelijk weer. En excuses ook. Zojuist het bericht ontvangen dat ze het geld hebben teruggestort. Ga ik nog even afwachten.
  2. Auteur
    Knorr
    Datum
    20 september: het geld is nu overgemaakt en ontvangen!
    Doel bereikt!
  3. Auteur
    Knorr
    Datum
    20 september: het geld is nu overgemaakt en ontvangen!
    Doel bereikt!
  4. Auteur
    Knorr
    Datum
    Of het met de klachtenmelding hier te maken heeft gehad, ik weet het niet. Maar het is wel opvallend dat het geld nu wel is teruggestort. Als ik contact kreeg met de klantenservice, dan waren de mensen overigens steeds heel aardig en correct.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Stingler.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen