Klacht Stingler.nl: STINGLER betaalt retour gezonden schoenen niet terug.

Klachtnummer
# 264053
Gebruiker
B.A.M. Barnhoorn
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 23-3-2017 bestelde ik via de website van Stingler.nl een paar schoenen. Deze bleken toch niet zo mooi, dus stuurde ik ze een paar dagen later terug in de verwachting dat ik mijn geld terug zou krijgen. Het gaat om een bedrag van € 76,90.
Op 5-5-2017 stuurde ik een email waarin ik verzocht om terugbetaling. Met de excuses voor de verlate betaling zou ik nog diezelfde week het geld overgemaakt krijgen. Dit gebeurde niet , waarop ik op 22-5-2017 een wat onvriendelijker mail stuurde waarin ik dreigde met RADAR en de Consumentenbond. De volgende dag kreeg ik een mail waarin stond dat ik de volgende dag mijn geld zou krijgen. Ook dit, u raadt het al, gebeurde niet.
Het telefoonnummer van Stingler in Aalsmeer was al de tijd niet bereikbaar.
Ik denk dat ik mijn geld kwijt ben.

Ben Barnhoorn

De oplossing

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Stingler.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen