Klacht Stingler.nl: Stingler liegt tegen de klant

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 263016
Gebruiker
R. Kleinjans
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Ongeveer 6 weken na bestelling (zou 1-2 weken moeten zijn) volstrekt verkeerde schoenen geleverd. Schoenen teruggestuurd, diverse berichten ontvangen van Stingler dat men zou terugstorten. Geen geld ontvangen. Ik zie dat ik de enige niet ben. Kortom: beste klant, bestel niet bij Stingler!

De oplossing

Ik verwacht de toegezegde terugbetaling

8 reacties

  1. Auteur
    Stingler.nl
    Datum
    Wij ontvangen graag nogmaals uw IBAN gegevens per e-mail naar klantenservice@stingler.nl
    Wij zullen dan de betaling verwerken.

    Excuses voor het ongemak.
  2. Auteur
    R. Kleinjans
    Datum

    Ik verbaas mij over het feit dat ik het de derde keer moet doen. Ik copy-paste als volgt uit eerder gezonden mails:
    NL13 ABNA 0555604977, tnv H.A.W. Kleinjans, Utrecht

    Het door mij terug te ontvangen bedrag is minimaal € 73,40

  3. Auteur
    R. Kleinjans
    Datum
    zie boven
  4. Auteur
    R. Kleinjans
    Datum
    tot mijn verbazing en irritatie is de terugbetaling nog steeds niet ontvangen. Graag houd ik de klacht actief.
  5. Auteur
    R. Kleinjans
    Datum

    Stingler heeft nog steeds geen betaling gedaan, en heeft ook op geen enkele andere wijze contact gezocht. Het bedrag van €73,40 moet nog steeds worden terugbetaald op
    NL13 ABNA 0555604977, tnv H.A.W. Kleinjans, Utrecht
  6. Auteur
    R. Kleinjans
    Datum
    Onder verwijzing naar voorgaande mails: Stingle heeft het openstaande bedrag van €73,40 nog steeds niet terugbetaald op genoemd rekening nummer
  7. Auteur
    R. Kleinjans
    Datum
    Helaas bevestigen de vele negatieve berichten op het internet het uiterst onbetrouwbare karakter van stingler. Ik ben inmiddels na overleg met Consumentenbond bezig met voorbereiden formeel traject. Graag de klacht handhaven
  8. Auteur
    R. Kleinjans
    Datum
    Nog geen enkele reactie binnen. Klacht handhaven !

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R. Kleinjans
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing. Stingler heeft de klacht simpelweg genegeerd en niets gedaan ondanks toezeggingen. Ik hoor vergelijkbare klachten van anderen. Conclusie : Niets bestellen bij stingler!
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Stingler.nl?