Klacht Stingler.nl: Stingler liegt tegen de klant

sad Niet opgelost
R. Kleinjans

Ongeveer 6 weken na bestelling (zou 1-2 weken moeten zijn) volstrekt verkeerde schoenen geleverd. Schoenen teruggestuurd, diverse berichten ontvangen van Stingler dat men zou terugstorten. Geen geld ontvangen. Ik zie dat ik de enige niet ben. Kortom: beste klant, bestel niet bij Stingler!

Ik verwacht de toegezegde terugbetaling

Stingler.nl
    Wij ontvangen graag nogmaals uw IBAN gegevens per e-mail naar klantenservice@stingler.nl
    Wij zullen dan de betaling verwerken.

Excuses voor het ongemak.
    R. Kleinjans

Ik verbaas mij over het feit dat ik het de derde keer moet doen. Ik copy-paste als volgt uit eerder gezonden mails:
    NL13 ABNA 0555604977, tnv H.A.W. Kleinjans, Utrecht

Het door mij terug te ontvangen bedrag is minimaal € 73,40

zie boven
    R. Kleinjans
    tot mijn verbazing en irritatie is de terugbetaling nog steeds niet ontvangen. Graag houd ik de klacht actief.
    R. Kleinjans

Stingler heeft nog steeds geen betaling gedaan, en heeft ook op geen enkele andere wijze contact gezocht. Het bedrag van €73,40 moet nog steeds worden terugbetaald op
    NL13 ABNA 0555604977, tnv H.A.W. Kleinjans, Utrecht
    R. Kleinjans
    Onder verwijzing naar voorgaande mails: Stingle heeft het openstaande bedrag van €73,40 nog steeds niet terugbetaald op genoemd rekening nummer
    R. Kleinjans
    Helaas bevestigen de vele negatieve berichten op het internet het uiterst onbetrouwbare karakter van stingler. Ik ben inmiddels na overleg met Consumentenbond bezig met voorbereiden formeel traject. Graag de klacht handhaven
    R. Kleinjans
    Nog geen enkele reactie binnen. Klacht handhaven !

R. Kleinjans
Geen oplossing. Stingler heeft de klacht simpelweg genegeerd en niets gedaan ondanks toezeggingen. Ik hoor vergelijkbare klachten van anderen. Conclusie : Niets bestellen bij stingler!

Ook een klacht indienen over Stingler.nl?