Opgelost door Stingler.nl: Terugbetaling gewenst, reactive gewenst

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 261708
Gebruiker
Recumbenttom
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Half april heb ik
een zending van Stingler.nl (2 softshells) geretourneerd. Tot nu (10 mei) heb ik
het aankoopbedrag nog steeds niet terug ontvangen. Op diverse herinneringsmails
hierover werd door de klantenservice niet gereageerd en telefonisch zijn ze ook
niet bereikbaar. Dit lijkt helemaal in lijn te liggen met de aankoop zelf die
ook een maand heeft geduurd (belofte 5-7 dagen) en waar ik diverse mails en
onbeantwoorde telefoontjes aan heb besteed. Ik ben zeer benieuwd wanneer ik nu
mijn geld wel terug krijg. In ieder geval was dit de laatste aankoop bij dit
bedrijf wat zo slecht met klanten omgaat.

De oplossing

Reageren op mijn
mail. Reactietijden verkorten. Aankoop bedrag terugbetalen!!!!.

4 reacties

  1. Auteur
    Recumbenttom
    Datum
    Ik heb nog steeds geen reactie van Stingler.nl ontvangen. Ook niet op deze klacht.
  2. Auteur
    Stingler.nl
    Datum
    Wij ontvangen graag nogmaals uw IBAN gegevens per e-mail naar klantenservice@stingler.nl
    Wij zullen dan de betaling verwerken.

    Excuses voor het ongemak.
  3. Auteur
    Recumbenttom
    Datum
    Mijn IBAN (waarmee ik trouwens ook de betaling heb gedaan) heb ik op 23/5 al naar jullie toegestuurd. Zorg er eens voor dat jullie je administratie in orde hebben.
    Ik zal het wel weer sturen.
  4. Auteur
    Recumbenttom
    Datum
    Vandaag eindelijk na 2 maanden terugbetaling ontvangen. Nadat ik uiteindelijk 2x mijn IBAN weer heb moeten opsturen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Recumbenttom
Datum
Uiteindelijke oplossing
Uiteindelijk hebben ze nog 2x mijn IBAN opgevraagd. Nu, na 2 maanden is er terugbetaald.Deze klacht heeft door de slechte afhandeling van Stingler mij heel veel aandacht en ergernis gekost. Ik zal Stingler in mijn kennissenkring sterk ontraden.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Stingler.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen