Opgelost door Stingler.nl: Zeer trage en slechte service

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 258980
Gebruiker
Bram2
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb op 31 maart 2017 12 t shirt besteld en betaald er word geadverteerd dat het 5 tot 7 dagen kan duren voor levering en dat je gelijk na je bestelling een mail met track en trace code door gemaild krijgt.
Ik heb netjes gewacht, maar op 5 april een mail gestuurd met de vraag hoe ik geïnformeerd word wanneer mijn pakket geleverd word.
Hier word op 6 april gereageerd met een mail dat ik een track en trace code krijg door gemaild.
Echter ik heb nog niets vernomen, gisteren een mail getuurd met de vraag of er al iets bekend was over mijn bestelling of dat ik voor de tweede keer gefopt ben door een webwinkel.
Het is nu 14 dagen later en nog steeds heb ik niets gehoord, ik vind dit een zeer slechte en onaangename manier van zaken doen.

De oplossing

Dat er snel geleverd word of ander mijn betaling van €31,90 retourneren .

1 reactie

  1. Auteur
    Stingler.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Wij vinden het zeer vervelend dat zo lang heeft moeten wachten op het pakket.
    U heeft het pakket op 15 april in goede orde ontvangen.

    Met vriendelijke groet,
    Sophie

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bram2
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ja Singler.nl heeft mij een mail gestuurd en Sophie vond het vervelend dat het zolang geduurd heeft (14 dagen) eer ik mijn bestelling thuis had en bood haar excuses hier voor aan.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Stingler.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen