Opgelost door Stingler.nl: Zeer trage en slechte service
Details
Klacht
Heb op 31 maart 2017 12 t shirt besteld en betaald er word geadverteerd dat het 5 tot 7 dagen kan duren voor levering en dat je gelijk na je bestelling een mail met track en trace code door gemaild krijgt.Ik heb netjes gewacht, maar op 5 april een mail gestuurd met de vraag hoe ik geïnformeerd word wanneer mijn pakket geleverd word.
Hier word op 6 april gereageerd met een mail dat ik een track en trace code krijg door gemaild.
Echter ik heb nog niets vernomen, gisteren een mail getuurd met de vraag of er al iets bekend was over mijn bestelling of dat ik voor de tweede keer gefopt ben door een webwinkel.
Het is nu 14 dagen later en nog steeds heb ik niets gehoord, ik vind dit een zeer slechte en onaangename manier van zaken doen.
Gewenste oplossing
Dat er snel geleverd word of ander mijn betaling van €31,90 retourneren .- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.