Klacht Stinoda.nl: Wel betaald aan Stinoda, niets ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 549783
Gebruiker
Marianne
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Voor de 3e maal dien ik een klacht in naar Stinoda, ik bestelde en betaalde in april 2 wenkbrauwpotloden, 24, 95. Ik heb niets ontvangen. Veel mails gestuurd, 1x van ene Stijn, dat het geregeld zou worden....niets. een zeer foute zaak. Later werd er niet meer teruggemaild. Ik voel me opgelicht, ik word opgelicht.

Gewenste oplossing

Mijn Geld, 24,95 terug
Geboden oplossing
Niets gehoord, bdrijf heet nu bulinda
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Stinoda.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen