Klacht Stipreizen.nl: Geen duidelijke prijsberekening wat betreft toeslag voor één persoon.

Arv

Graag vraag ik uw aandacht om het volgende.

Vorige week zag ik in de Telegraaf een mooie aanbieding van een cruise van Dubai naar Italië inclusief 2 hotelovernachtingen en vluchten voor 1578 euro pp.
Aangezien ik alleen ben heb ik de beschikbaarheid voor 1 persoon aangevraagd. Per mail kreeg ik een offerte daarin stond dat de rederij voor de hut helaas 100% toeslag in rekening zou brengen. De totale pakketprijs zou uitkomen op 3355,50 euro...!!!. Aangezien dit meer dan 100% van zelfs de totale prijs zou zijn (de vluchten zaten hier namelijk ook bij in) heb ik telefonisch contact gehad met een medewerker van Stip reizen. Ik vroeg haar waarom er meer dan 100% toeslag gerekend zou worden als er ook een vlucht bij in zit waarvan ik uiteraard maar 1 stoel van gebruik, waarom moet ik betalen voor twee personen voor de vlucht? De dame antwoordde dat het een pakketreis was waarvan de stoelen per twee ingekocht waren dus moest ik ook de vluchten voor twee personen betalen...
Uiteraard was ik het hier niet mee eens en heb per email contact opgenomen met de klantenservice van Stip reizen. Daar werd beweerd dat ik niet voor twee personen de vlucht zou betalen. Er werd mij gevraagd of ik de offerte die ik ontvangen had naar de klantenservice wilde sturen. Na dat gedaan te hebben kreeg ik het antwoord dat het inderdaad vreemd was dat de rederij zo'n hoge toeslag zou rekenen maar dat Stip daar niets aan kon doen. Ik heb nog om een duidelijke transparante prijsberekening gevraagd maar dit wil Stip niet doen...

Ik wil voor nu en in de toekomst een eerlijke en duidelijke prijsberekening, zodat ik exact kan zien waar ik als alleengaande reiziger precies extra voor betaal.

Stipreizen.nl
    Geachte heer Veldhoen,

Wij begrijpen uw vragen over de kostenberekening van uw reis. Wij hebben intern voor u nogmaals navraag gedaan over de reden van de toeslag. Deze uitleg is niet anders dan de uitleg die u van ons al reeds heeft ontvangen.

Stip-Reizen heeft dan ook geen verdere toelichting te geven op onze eerdere correspondentie.

Bart

Webcare Stip Reizen

Arv
Uiteindelijke oplossing Wat heb ik nu aan dit antwoord? Ik krijg dus gewoon geen duidelijkheid. Ongelofelijk dat Stip zo met zijn klanten omgaat.