Klacht Stipreizen.nl: Vervolg op klacht "Boeking meteen definitief en geen begrip voor prijsverschil bij andere aanbieder"
Details
De klacht
Dit is een vervolg op klacht: "Boeking meteen definitief en geen begrip voor prijsverschil bij andere aanbieder"
Stip Reizen geeft aan;
Bij dezen willen wij u adviseren uw klacht rechtstreeks bij onze cliëntenservice neer te leggen. Dit kan per mail naar klantenservice@stipreizen.nl
Dit is reeds gebeurt. Beste Stip Reizen lees svp eerst alles en informeer bij u eigen klantenservice en zie daar de mails die reeds verzonden zijn.
Dit geeft niet het gewenste resultaat en heb ik aangegeven dat ik het op klachtenkompas zal plaatsen.
De oplossing
Dat dit serieus wordt genomen en alsnog het prijsverschil van € 74 wordt gecompenseerd.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.