Klacht Stipreizen.nl: Vervolg op klacht "Boeking meteen definitief en geen begrip voor prijsverschil bij andere aanbieder"

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 289927
Gebruiker
RogerV
Datum
1 reactie

Details

De klacht


Dit is een vervolg op klacht: "Boeking meteen definitief en geen begrip voor prijsverschil bij andere aanbieder"
Stip Reizen geeft aan;
Bij dezen willen wij u adviseren uw klacht rechtstreeks bij onze cliëntenservice neer te leggen. Dit kan per mail naar klantenservice@stipreizen.nl
Dit is reeds gebeurt. Beste Stip Reizen lees svp eerst alles en informeer bij u eigen klantenservice en zie daar de mails die reeds verzonden zijn.
Dit geeft niet het gewenste resultaat en heb ik aangegeven dat ik het op klachtenkompas zal plaatsen.

De oplossing

Dat dit serieus wordt genomen en alsnog het prijsverschil van € 74 wordt gecompenseerd.

1 reactie

  1. Auteur
    Stipreizen.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Van Dijck,
    excuses voor de foutieve verwijzing. Het klopt inderdaad dat u uw klacht reeds bij ons heeft neergelegd.

    Wij kunnen zien dat u op 16 januari nog een reactie heeft verstuurd. Hierop zal u nog een antwoord op gaan ontvangen.

    Met vriendelijke groet,
    Stipreizen webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
RogerV
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing. Antwoord van Stip Reizen : U bent op het moment van boeken akkoord gegaan met de prijs en de reis is ook meteen definitief voor u ingeboekt. Het is voor Stip Reizen niet mogelijk om uw reis nog kosteloos te annuleren.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Stipreizen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen