Klacht Stipreizen.nl: Vervolg op klacht "Boeking meteen definitief en geen begrip voor prijsverschil bij andere aanbieder"

RogerV

Dit is een vervolg op klacht: "Boeking meteen definitief en geen begrip voor prijsverschil bij andere aanbieder"
Stip Reizen geeft aan;
Bij dezen willen wij u adviseren uw klacht rechtstreeks bij onze cliëntenservice neer te leggen. Dit kan per mail naar klantenservice@stipreizen.nl
Dit is reeds gebeurt. Beste Stip Reizen lees svp eerst alles en informeer bij u eigen klantenservice en zie daar de mails die reeds verzonden zijn.
Dit geeft niet het gewenste resultaat en heb ik aangegeven dat ik het op klachtenkompas zal plaatsen.

Dat dit serieus wordt genomen en alsnog het prijsverschil van € 74 wordt gecompenseerd.

Stipreizen.nl
    Geachte heer Van Dijck,
    excuses voor de foutieve verwijzing. Het klopt inderdaad dat u uw klacht reeds bij ons heeft neergelegd.

Wij kunnen zien dat u op 16 januari nog een reactie heeft verstuurd. Hierop zal u nog een antwoord op gaan ontvangen.

Stipreizen webcare

RogerV
Geen oplossing. Antwoord van Stip Reizen : U bent op het moment van boeken akkoord gegaan met de prijs en de reis is ook meteen definitief voor u ingeboekt. Het is voor Stip Reizen niet mogelijk om uw reis nog kosteloos te annuleren.

Ook een klacht indienen over Stipreizen.nl?