Klacht Stipte: Geen antwoord op mij vragen!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 486280
Gebruiker
Henk
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Ik krijg geen antwoord op mijn vragen van 14 augustus!
Opgepast met provider Stipte

Ze adverteren met meer dan 100 zenders.
Je kunt opnemen, doorspoelen etc.

Maar helaas kun je maar 21 zenders opnemen en de anderen mag je niet opnemen en daarvan kun je er ook maar 17 doorspoelen!
Terugspoelen en begin gemist werk dan weer wel bij sommige zenders.
Maar je moet wel gokken wanneer de reclame voorbij is!
Dus je ziet heel veel reclame waarvan 99.99% niet interessant is!!

Maar bij bijna al die andere zenders kun je om de ca. 8 minuten weer ca. 8 minuten dezelfde reclame bekijken dat is zo’n 7 keer per opname van een serieaflevering!

Op zender 9 bv. had ik 17 minuten opname daarna 9 minuten reclame
15 minuten opname en weer 8 minuten reclame.

Ik dacht dat glasvezel sneller was dan ADSL maar dat is niet zo vooral
het besturingssysteem is ontzettend traag en er is veel storing op de TV!
Op 16 september was ik ’s-nachts in eens off- line (foutmelding S110)
midden in een opname!

Maar ik heb ook nog een klacht!
Ik wacht sinds 14 augustus 2020 op het antwoord van mijn vragen?

De vragen waren:
Waarom mag ik die andere zenders niet opnemen?
En waarom kan ik de reclame niet doorspoelen zoals bij KPN was?

Gewenste oplossing

Dat ze mijn vragen per e-mail beantwoorden!
Vragen:
Waarom mag ik maar 21 zenders opnemen?
Waarom kan ik van deze zenders maar 17 doorspoelen!
Geboden oplossing
Sinds 14 augustus 2020 hebben ze niet meer gereageerd op e-mails of telefonisch! Dus bij Rendo/fiber de eigenaar van Stipte hoef je geen abonnement te nemen! Ik ga opzoek naar een andere provider en ga mijn abonnement opzeggen en betaal gewoon de resterende termijnen. Ik heb nog nooit zoveel reclame gezien als bij de opnames bij Stipte zelfs in de VS niet!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    Henk
    Datum
    Stipte is volgens mij een dochter van Fiber en het glasvezel is van Rendo.
    Het blijkt wel weer ze hebben lak aan hun abonnee's ik ben sinds 14 augustus bezig met deze 2 vragen maar krijg alleen een automatische reactie dat ze proberen binnen 3 dagen te reageren!
  2. Auteur
    Henk
    Datum
    Ik ben er ondertussen achter dat Stipte eigendom is van
    Ik krijg totaal geen reactie van Stipte op mijn vragen dus ga ik het bij de eigenaren proberen!😢
  3. Auteur
    Henk
    Datum
    Je ziet Stipte een dochter onderneming van Rendo/Fiber reageert totaal niet op e-mails van klanten!!
    Ook niet op de e-mails over technische storingen de beelden van opnames en uitzendingen verspringen regelmatig een stukje!!
    Ook is het glasvezelnet van Rendo een stuk langzamer als de ADSL verbinding van KPN!
  4. Auteur
    Henk
    Datum
    Vanaf 14 augustus nog steeds geen reactie van Stipte een dochter onderneming van Rendo/Fiber.
    Ik kan dit nog jaren volhouden!!!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Stipte?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen