Klacht Stipte: geen internet
Details
Klacht
Ik had weken lang geen internet gehad en 3 monteurs van kpn bij mij geweest. Ik heb heel vaak met medewerkers van stipte (scarlet) over internet problemen gehad. Ze zeiden dat ik vergoed zal worden omdat ik bijna een maand lang zonder internet zat.. Het is inmiddels al maanden geweest. Nog steeds niks gebeurd.. Het grappige was heb ik nog extra betaald.. Plus telefoon kosten heb ik ook gemaakt.. dat is ook niet vergoed.. Twee weken geleden heb ik weer met een helpdesk van stipte gesproken over zelfde probleem.. Tot nu toe geen reactie gehad.Gewenste oplossing
ik verwacht vergoeding voor de dienst die ik niet gekregen heb en telefoon kosten die ik gemaakt heb. Terwijl ik zo vaak gebeld heb en dat er niks gebeurd is.. niet begrijpelijk... is dit dienstverlening???- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.