Klacht Stipte: geen internet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 72914
Gebruiker
ykocak
Datum
7 reacties

Details

Klacht

Ik had weken lang geen internet gehad en 3 monteurs van kpn bij mij geweest. Ik heb heel vaak met medewerkers van stipte (scarlet) over internet problemen gehad. Ze zeiden dat ik vergoed zal worden omdat ik bijna een maand lang zonder internet zat.. Het is inmiddels al maanden geweest. Nog steeds niks gebeurd.. Het grappige was heb ik nog extra betaald.. Plus telefoon kosten heb ik ook gemaakt.. dat is ook niet vergoed.. Twee weken geleden heb ik weer met een helpdesk van stipte gesproken over zelfde probleem.. Tot nu toe geen reactie gehad.

Gewenste oplossing

ik verwacht vergoeding voor de dienst die ik niet gekregen heb en telefoon kosten die ik gemaakt heb. Terwijl ik zo vaak gebeld heb en dat er niks gebeurd is.. niet begrijpelijk... is dit dienstverlening???
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

7 reacties

  1. Auteur
    Stipte
    Datum
    De laatste storingsmelding van u dateert van maart. Dit betrof een regionale storing van slechts een paar uur en hiervoor heeft u een creditering ontvangen. Daarvoor zien wij een storing in december 2013. Hierover hebben wij proberen contact met u op te nemen. Omdat we u niet konden bereiken (het opgegeven mobiele nummer was niet bereikbaar), hebben wij u een brief gestuurd met het verzoek contact met ons op te nemen. Omdat u dit niet heeft gedaan, gingen wij ervan uit dat de problemen waren opgelost. We hebben daarna alleen nog vragen van u ontvangen omtrent uw opzegging. Als u kunt aangeven wanneer er gesprekken zouden zijn geweest over een maand storing, zullen wij deze erbij zoeken en naluisteren.
  2. Auteur
    ykocak
    Datum
    Ik heb een brief gehad. Ik was niet in Amsterdam. Omdat ik eerder met helpdesk van Stipte had gesproken. Hij zei dat die bedrag zal overgemaakt worden. Het was eerder dan die brief. Ik had langer dan 3 weken geen internet. Het was geen landelijke storing. Het had te maken van kpn lijn. Daarom was er ook 3 keer monteur bij me geweest. Ik ook met dame over de brief gesproken die situatie vermeld.. Die mevrouw zei dat zal ze in orde maken..
  3. Auteur
    ykocak
    Datum
    Ik ging ervan uit dat zal opgelost worden. Ik heb mijn bank gegevens gecontroleerd. Ik zag het tocht dat niet gebeurde. Ik heb laatst 04 augustus om 20:56 met een helpdesk van jullie gesproken. met nummer 0320294444. Ik heb die situatie verteld... Als laatst heb ik 16 08 2014 gebeld om op te zeggen.. Over die eerdere gesprek heb ik niks gezegd. Ik vond het overbodig omdat al die helpdesk zeiden dat in orde komt. Ik heb mijn abonnement opgezegd ook i.v.m. deze situatie.
  4. Auteur
    ykocak
    Datum
    Het gaat inderdaad om de maand december 2013..... ik kan de telefoon factuur sturen.. Daar is al die gesprekken vermeld..
    eerste gesprek.. 29.11.2013 16:57 gesprek naar servicenummer 09002351650 00:09 € 0,002 ..
    laatste gesprek...
    17.12.2013 16:58 gesprek naar servicenummer, mobiel deel 09002351650 06:00 voor de maand december. Ik vermeld alleen eerste en de laatste gesprek.. niet alle gesprekken voor duidelijkheid.. ..
  5. Auteur
    Stipte
    Datum
    We gaan verder kijken. We gingen er in 2013 van uit dat de storing was opgelost omdat u niet reageerde en dat de klacht hier om iets meer recent ging. Doordat dit zo lang geleden is, duurt het wat langer om e.e.a. voor u uit te zoeken. We komen er op terug.
  6. Auteur
    Stipte
    Datum
    We zullen iets gedetailleerder ingaan op de kwestie dan in onze eerste reactie maar eigenlijk komt het op het zelfde neer.Op 29-11-2013 zien wij geen gesprek. Gezien de duur van het gesprek (9 seconden) blijkt dat u tijdens het bandje al heeft opgehangen. Op 02-12 spreekt u wel iemand en wordt er een storingsmelding aangemaakt bij de lijnleverancier. Op 09-12 melden wij u via SMS (want we kunnen u ook dan niet bereiken) dat er een nieuw modem onder weg is n.a.v. de storingsmelding. Op 10-12 wordt dit modem afgeleverd. Vervolgens belt u op 17-12 in met de vraag wat de status is. We vragen om uw geduld. Hierna proberen wij u een paar keer te bereiken maar krijgen u niet te pakken en sturen u een brief om contact met ons op te nemen: volgens onze gegevens is de storing namelijk opgelost. Dit doet u niet dus gaan wij er van uit dat de problemen zijn opgelost. Vervolgens horen wij niets van u totdat u in augustus van 2014 vraagt naar de opzegprocedure en de concrete opzegging daarna. Wanneer wij niet weten dat een probleem voortduurt, u niet bereikbaar bent op het door u opgegeven contactnummer en u niet reageert op het verzoek om te bellen naar onze klantenservice, zult u begrijpen dat we niet veel voor u kunnen doen. Uit coulance zullen wij een tientje crediteren op de volgende factuur. Op uw verzoek om abonnement te crediteren vanaf december vorig jaar tot heden, zullen wij niet ingaan.Wanneer u wil dat wij opnieuw gaan kijken naar de lijn en gaan proberen de storing te verhelpen voor de resterende abonnementsperiode (tot 15-10), vragen wij u dit kenbaar te maken.
  7. Auteur
    ykocak
    Datum
    Ik vind zo ironisch. Voor mij gaat niet om geld. Het gaat om mij behandeling van de helpdesk . Ik heb een factuur van hele maand van december 2013. Die probleem is niet opgelost omdat ik vertrouwde al de helpdesk van jullie.. Helaas heb ik hun namen niet genoteerd. Fout van me. Ik hoef geen geld. Ik wil een betere behandeling van de helpdesk van stipte.. Als zij steeds niet zeiden, dat ze gaan oplossen dan was er geen probleem . Hoe vaak moet ik bellen zodat ik verhoord wordt? Fijne dag

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Stipte?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen