Opgelost door Stipte: geen internet

monique

Sinds 1 juli geen internet, 2 juli om 9 uur gebeld, zou terug gebeld worden (nog niet gebeurd) 2 juli nogmaals gebeld werd mij verteld dat dat 2/3 werkdagen kon duren. Raar bij scarlet werd je gewoon doorgeschakeld met juiste persoon. Ook heb ik al meerdere malen mijn nr. Achter gelaten. Heb inmiddels fritzbox gereset naar fabrieksinstelling, maar nog steeds geen internet en ook geen reactie van stipte. Met scarlet nooit geen problemen maar sinds het stipte is geworden dit al 2de maal zonder internet.

Dat ik zo snel mogelijk weer internet heb en evt. Compensatie belkosten ivm t vele bellen en wachten.

monique
    Inmiddels door zelf wederom te bellen bereikt dat er n nwe fritzbox wordt gestuurd, nu maar afwachten... ps. Mario van de klantenservice top je doet tenminste iets.
    Stipte
    We sluiten voor alsnog de klacht.
    monique
    Heb nwe fritzbox binnen t werkt weer. Maar had t wel klantvriendelijk gevonden als ik n compensatie had gekregen voor t vele bellen m.a.w. in de wacht staan. Heeft me ca. 7,50 euro gekost.
    Stipte
    Als u een specificatie van instuurt, zullen wij de kosten voor bellen naar de klantenservice vergoeden.
    monique
    Rond dd 20 juli ontvang ik specificatie deze zal ik doorsturen aan stipte voor compensatie.

monique

Ook een klacht indienen over Stipte?