Opgelost door Stipte: geen internet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 66361
Gebruiker
monique
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Sinds 1 juli geen internet, 2 juli om 9 uur gebeld, zou terug gebeld worden (nog niet gebeurd) 2 juli nogmaals gebeld werd mij verteld dat dat 2/3 werkdagen kon duren. Raar bij scarlet werd je gewoon doorgeschakeld met juiste persoon. Ook heb ik al meerdere malen mijn nr. Achter gelaten. Heb inmiddels fritzbox gereset naar fabrieksinstelling, maar nog steeds geen internet en ook geen reactie van stipte. Met scarlet nooit geen problemen maar sinds het stipte is geworden dit al 2de maal zonder internet.

De oplossing

Dat ik zo snel mogelijk weer internet heb en evt. Compensatie belkosten ivm t vele bellen en wachten.

5 reacties

  1. Auteur
    monique
    Datum
    Inmiddels door zelf wederom te bellen bereikt dat er n nwe fritzbox wordt gestuurd, nu maar afwachten... ps. Mario van de klantenservice top je doet tenminste iets.
  2. Auteur
    Stipte
    Datum
    We sluiten voor alsnog de klacht.
  3. Auteur
    monique
    Datum
    Heb nwe fritzbox binnen t werkt weer. Maar had t wel klantvriendelijk gevonden als ik n compensatie had gekregen voor t vele bellen m.a.w. in de wacht staan. Heeft me ca. 7,50 euro gekost.
  4. Auteur
    Stipte
    Datum
    Als u een specificatie van instuurt, zullen wij de kosten voor bellen naar de klantenservice vergoeden.
  5. Auteur
    monique
    Datum
    Rond dd 20 juli ontvang ik specificatie deze zal ik doorsturen aan stipte voor compensatie.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
monique
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Stipte?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen