Klacht Stipte: geen service

Geachte heer, mevrouw,
Naar aanleiding van uw bericht het volgende: de door u aangevoerde 'gebruikers-schade' aan ons mobiele toestel komt mij zeer vreemd over. Het toestel is nooit gebruikt (kon niet omdat het simkaartje niet geaccepteerd werd door het toestel) en het simkaartje past maar op één manier in de afgesloten sleuf. Vervolgens mag ik €95,- gaan betalen voor een nieuw toestel! Ik voel me door Stipte voor het blok gezet; ik kan niet bewijzen dat ik de pinnetjes (hoe zou ik dat moeten doen ? )afgebroken heb en moet maar genoegen nemen met jullie oordeel. Na weken-lang telefoontjes plegen waar het toestel blijft en antwoorden die elkaar duidelijk niet 'raken'. Hoogst onbevredigend en zeer klant-onvriendelijk. Sta je weer als 'kleine jongen' tegenover een 'reus'! We zitten inmiddels al maanden zonder mobiele telefoon en dan moet je hiermee maar genoegen nemen. Zeer incorrect en ik zal het hier ook niet bij laten zitten. Al is het maar uit principe.

M.J.Brienne

gratis ander toestel of beëindiging van het abonnement.

Stipte
    Uit uw klantaccount blijkt dat er inmiddels per e-mail een compromisvoorstel is gedaan en dat u hiermee akkoord bent gegaan.
    Marnix
    Akkoord gegaan met tegenzin en een wrang gevoel. Online stond bij mij al niet heel erg hoog na een zeer moeizame start, maar is nu gezakt tot op het nulpunt. Ik zal het abonnement uitzitten en dan ben ik er helemaal 'klaar' mee. Zal het niemand aanraden om met Online in zee te gaan.

Marnix

Ook een klacht indienen over Stipte?