Klacht Stipte: Geen Telefoon,Internet en Televisie

Frans

Ik had sinds vorige week Donderdag 25-09-2014 geen Telefoon-Internet en TV,had diverse mailtjes gestuurd naar Stipte(Scarlet) wel een reactie gekregen dat de klacht is ontvangen,maar voor de rest geen verdere reacties meer en of telefoon.ik doe nog wel eens voor m'n werkgever thuiswerken maar afgelopen weekend had ik t maar aan een collega overgelaten (geen internet)maar ik kreeg voor dat weekend niet uitbetaald.nu 01-09-2014 ,zijn we 7 dagen verder en nog telefoon helemaal niks,ik laat m'n contract nog tot juni lopen dan denk ik gezien de ervaring met dit Provider mijn abonnement op te gaan zeggen.

Onmiddellijk,oplossen duurt me nu al veel te lang en ik eis een compensatie van al die dagen dat zonder zit

Stipte
    Wij hebben uw melding in goede orde ontvangen, en in behandeling genomen. U ontvangt spoedig een inhoudelijke reactie.
    Stipte
    Inmiddels hebben wij contact met u gehad. Het is juist dat de lijn niet meer actief is, dit is veroorzaakt door een menselijke fout bij Stipte. Wij gaan dit zo snel mogelijk oplossen en houden u op de hoogte van het verloop. Dit is inmiddels ook per email aan u bevestigd.
    Frans
    afgelopen Woensdag 01-10 gebeld door Stipte,dat het een fout van hun was,dat het netwerk binnen 8 werkdagen gerealiseerd gaat worden,heb nou een data verbinding van hun mogen gebruiken van nog geen 1G mooi aangeboden maar valt af en toe nog eens weg dat ik het weleens uitzet omdat het geen nut heeft om een web pagina te openen dat ca 5min duurt.
    ga weer afwachten,maar het is wel frustrerend, vooral omdat de weekend voor deur staat met 't idee dat je nog geen TV signaal hebt.
    Stipte
    We gaan ervan uit dat e.e.a. conform de gemaakte afspraken wordt afgehandeld. We begrijpen dat het ongemak met zich meebrengt maar hopen in ieder geval dat we u tegemoet hebben kunnen komen met de noodvoorziening.
    Frans
    Zoals ik eerder aangaf,het Data gebruik is minimaal, het duurt een poosje voordat er een Web pagina volledig verschijnt als ik mijn Laptop gebruikt,m'n Tablet zet ik niet eens aan om het Data gebruik te beperken,ik wacht wel af tot 9 Oktober a.s. (waarom het zo lang duurt?).meer heb ik er niks meer aan toe te voegen,want het schiet anders toch niks op.

Frans

Ook een klacht indienen over Stipte?