Opgelost door Stipte: Geen televisie ontvangst

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 76036
Gebruiker
Ron
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Zaterdag 06-09-14 gemeld dat ik geen tv had met de foutmelding cannot open URL.
Op het tablet van mijn schoondochter werkte het nog wel.
Zou maandag worden teruggebeld woensdag zelf weer contact opgenomen het 1 en ander ingesteld had daarna geen vaste telefoon en geen tv meer. Men zou mij terugbellen. Donderdag of Vrijdag zelf vaste lijn kunnen herstellen. Zaterdag Stipte gebeld gaven aan dat zij een melding hadden gekregen dat de klacht was verholpen. Klink klare onzin. Gevraagd of ik zelf contact op kon nemen met het bedrijf dat de installatie voor Stipte doet dit kon maar dan waren de kosten voor mij. De klacht is opnieuw doorgegeven aan de technische dienst en wordt zo snel mogelijk teruggebeld men kan niet vertellen wanneer.
Ik ben onderhand zeer benieuwd wat snel is. Ik zit nog steeds zonder tv.

De oplossing

Zo snel mogelijk weer tv

4 reacties

  1. Auteur
    Stipte
    Datum
    Stipte heeft een andere melding van u in behandeling via Klachtenkompas. Wij zullen de melding met ID 76031 gebruiken om de klacht af te handelen.
  2. Auteur
    Ron
    Datum
    Ik heb nog steeds geen tv ga er van uit dat er aan gewerkt wordt mijn eerste melding hiervan is 6 september geweest. Wil de status graag weten. Neem aan dat op mijn factuur rekening word gehouden met het feit dat ik al ruim 2 weken zonder tv zit.
  3. Auteur
    Stipte
    Datum
    Zie uw eerdere melding 76031. Wij zullen daar verder de klacht afhandelen.
  4. Auteur
    Ron
    Datum
    Klacht is afgehandeld

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ron
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Stipte?