Opgelost door Stipte: geen tv

# 120558
sapje

Heb sinds vorige week tv internet bellen pakket en afgelopen zaterdag heb ik ineens geen tv meer no acces geeft die aan! Heb vanmorgens gebeld zeggen ze eerst zou een track trace code krijgen per sms want er zou wat verstuurd worden half uur na die tyd geen sms heb ik weer gebeld waren ermee bezig vreemd..
Toen werd ik gebeld was foutje dat was van afgelopen week al (de kabeltje die stuk was )
ze zouden nu weer iets versturen waardoor TV moet doen vindt het allemaal heel vreemd heb de tv hele tijd goed zaterdag nacht net na 12 uur gaf die no access aan zou graag willen dat het opgelost wordt mvg

Nu kijk ik even verder dan me neus lang is en zie ik dat het op 18/07/2015 gestart is en 25/07/2015 beeindigt is???????

Oplossing zsm

Stipte
    Er is u een oplossing toegezegd. Vandaag wordt er een complete nieuwe box toegestuurd, zoals toegezegd, meerdere malen. De track en trace code van het pakket dat eerder is verzonden heeft u niet meer nodig, dat hebben we met u besproken, dat pakketje heeft u immers al gekregen. Het is ons onduidelijk wat u op dit moment via dit forum van ons nog verwacht want morgen ontvangt u dus een volledige nieuwe set apparatuur.
    sapje
    Maar nu zie ik dat start datum 18/07 en eind 25/07 dat klopt precies want zaterdag hadik geen tv meer
    Stipte
    U ontvangt, zoals toegezegd nieuwe apparatuur, daarmee zou het volgens klantenservice mee opgelost moeten zijn.
    sapje
    Dan wachten we dataf en hopen dat ik morgen wel tv heb maar hoe kan me smart card verlopen zijn na een week?
    Goed afgehandelt

sapje

Ook een klacht indienen over Stipte?