Klacht Stipte: Geld terug krijgen vanaf 25 juni

Klachtnummer
# 389991
Gebruiker
Natasja1975
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ben al vanaf 25 juni bezig om een bedrag terug te krijgen. Iedere keer is er wat. Dan ligt het systeem eruit en weer wat anders. Om gek van te worden.

De oplossing

Binnen een week geld terug

2 reacties

  1. Auteur
    Natasja1975
    Datum
    Nog steeds niks vernomen!! Vanaf morgen ga ik iedere dag een klacht indienen
  2. Auteur
    Stipte
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Padt,

    Wat vervelend om te horen dat u uw geld nog niet ontvangen heeft.

    De diensten van Stipte.nl zijn in een aantal gebieden sinds 1 april 2019 overgenomen door Online.nl , de regio Barendrecht valt hier ook onder. Dit houdt in dat zij verantwoordelijk zijn voor uw terugbetaling en uw verzoek ook bij hen in behandeling is. U kunt contact opnemen met Online.nl voor de status van uw terugbetaling.

    Hartelijke groet,

    Team Klantenservice
    Stipte.nl

Ook een klacht indienen over Stipte?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen