Klacht Stipte: Geld terug krijgen vanaf 25 juni

Klachtnummer
# 390514
Gebruiker
Natasja1975
Datum
1 reactie

Details

Klacht

n.a.v. nog lopende klacht. J krijgt dan een smsje met we hebben je verzoek nog in behandeling excuses voor het ongemak. Terwijl er bij hun in de computer staat dat het bedrag terug gestort dient te worden, er wordt dan gezegd we lopen achter op de financiële administratie. Ben al bijna 3 maanden bezig.

Gewenste oplossing

Zorgen dat ik mijn geld terug krijgt!!

1 reactie

  1. Auteur
    Stipte
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Padt,

    Wat vervelend om te horen dat u uw geld nog niet ontvangen heeft.

    De diensten van Stipte.nl zijn in een aantal gebieden sinds 1 april 2019 overgenomen door Online.nl , de regio Barendrecht valt hier ook onder. Dit houdt in dat zij verantwoordelijk zijn voor uw terugbetaling en uw verzoek ook bij hen in behandeling is. U kunt contact opnemen met Online.nl voor de status van uw terugbetaling.

    Hartelijke groet,

    Team Klantenservice
    Stipte.nl

Ook een klacht indienen over Stipte?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen