Opgelost door Stipte: Ik ben telefonisch onbereikbaar door steeds uitvallen van internet en telefoon

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 74264
Gebruiker
Gerwen
Datum
6 reacties

Details

Klacht

Heb al langer klachten over slechte bereikbaarheid en uitval van telefonie en internet. Heb nu het derde modem toegezonden gekregen wat ik op 1 september heb proberen te installeren. Werkt wederom niet! Heb eindelijk na veel gedoe hele dag proberen en weer een dag niet naar behoren kunnen werken internet maar nu helemaal geen telefoon meer. Klantenservice v Stipte verschillende malen gebeld. Medewerkster vindt het vervelend maar komt er ook niet uit. Ze mag me echter niet doorverbinden met iemand van de telefonische helpdesk. Die bellen echter niet terug. Ik werk thuis en mis hierdoor opdrachten. Ik ben al jaren klant van Scarlet nu Stipte maar het laatste 1,5 jaar is het HOPELOOS!

Gewenste oplossing

Ik wil kunnen telefoneren en internetten en anders zo snel mogelijk van dit contract af.

Ik wil teruggebeld worden zoals afgesproken en hier niet dagen zitten te wachten of iemand genegen is om terug te bellen . Ik wil behandelt worden als een KLANT.
Mocht dit niet kunnen dan wil ik vanaf nu schadeloos gesteld worden voor elke dag dat het internet niet werkt en ik niet kan bellen.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

6 reacties

  1. Auteur
    Stipte
    Datum
    Er is gisteren een storingsmelding aan bij onze lijnleverancier, direct na uw storingsmelding. Zodra wij hierover terugkoppeling krijgen, wordt u hiervan op de hoogte gesteld.
  2. Auteur
    Gerwen
    Datum
    Het zou klantvriendelijk zijn wanneer de klant (wij dus) gisteren te horen hadden gekregen dat u eerst contact opneemt met de lijnleverancier. Dat had me alweer een dag wachten op uw "technische helpdesk telefoontje" bespaard . Aangezien de telefoongesprekken gisteren met de klantenservice van Stipte zijn opgenomen voor trainingsdoeleinden kunt u de gesprekken daar nog op terug beluisteren en horen dat er met geen woord over een deze optie gesproken is. Op welke termijn wordt het opgelost?
  3. Auteur
    Stipte
    Datum
    Tijdens het laatste gesprek wordt er aangegeven dat er wordt gewacht op een terugkoppeling en dat u daar over wordt teruggebeld. Er wordt aangeboden om u door te verbinden met de technische helpdesk maar onze medewerker en u concluderen samen dat dat niet gaat leiden tot een snellere oplossing. Ook in het tweede gesprek wordt iets soortgelijks gemeld. Op zich is het voor nu niet zo heel erg van belang wat de technische afdeling dan doet: het zelf oplossen of dit door de lijnleverancier laat doen. De storing loopt nu net de tweede dag maar wij kunnen nu geen oplostermijn noemen.
  4. Auteur
    Gerwen
    Datum
    In mijn gesprekken met Stipte van 1 september 13.22 uur en 12.12 uur is duidelijk iets anders te horen. Ik heb zelfs doorgegeven dat ik niet om 16.30 uur teruggebeld kon worden door uw medewerker omdat ik naar een afspraak moest. In welles nietes spelletjes heb ik geen zin en daar zal ik ook niet op gaan reageren. Wat ik wel wil is gewoon kunnen bellen en internetten en wel op korte termijn. Ik betaal u voor een dienst die niet geleverd wordt. Ik wil dat het zo snel mogelijk wordt opgelost
  5. Auteur
    Stipte
    Datum
    We zien dat u zojuist de klantenservice heeft gesproken en dat de kwestie is opgelost. Op de komende factuur zullen wij u compenseren door geen abonnementskosten en belbundel in rekening te brengen.Onze excuses voor het ontstane ongemak.
  6. Auteur
    Gerwen
    Datum
    De klacht is opgelost en Stipte brengt geen belkosten en abonnementskosten in rekening op de komende factuur omdat het nieuwe modem niet goed was geïnstalleerd.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Stipte?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen