Klacht Stipte: Ik wacht op een reactie op mijn klacht

Klachtnummer
# 416019
Gebruiker
Woudia
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 25-11-2019 heb ik een klacht ingediend. Hierna heb ik meerdere malen zowel telefonisch als schriftelijk contact gehad en ik krijg telkens dezelfde reactie: "wat vreemd dat u geen reactie heeft ontvangen, wij hebben uw email wel ontvangen, u hoort vandaag nog van ons". Helaas heb ik geen reactie ontvangen. Sinds de aanvang van het abonnement (eind september) hebben wij geen telefoon, geen inloggevens, geen contract. Daarnaast krijg ik een betalingsherinnering, terwijl ik wel heb betaald en hiervan ook een betaalbewijs heb gestuurd. Ook hierop krijg ik geen reactie.

Gewenste oplossing

ik wil graag op 13 januari een reactie per email op mijn klacht en op mijn betaalbewijs

1 reactie

  1. Auteur
    Woudia
    Datum
    Graag ontvangen ik een reactie

Ook een klacht indienen over Stipte?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen