Opgelost door Stipte: niet nakomen afgesproken aansluiting

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 349860
Gebruiker
R.C.C. Nijsen
Datum
4 reacties

Details

De klacht

We willen overstappen van Tweak naar Stipte voor internet, televisie en vaste telefoon. Alles keurig op tijd geregeld. Tweak berichtte dat zij op 31 januari 2019 ons zouden afsluiten. Dat klopte en Stipte kwam op 25 januari aansluiten en moest toen wachten tot 31 januari. Toen de monteur van Stipte op de 31e terugkwam waren we inderdaad door Tweak afgesloten. Echter de lijn was nog niet vrijgegeven door Tweak, dus kon de Stipte monteur niets afmaken. Hij zou terugkomen als Tweak de lijn had vrijgegeven. Na het weekend van 2 en 3 februari zijn we aan het telefoneren gegaan met Stipte en ook met Glavezel de Wolden. Na een enkele dagen hoorden we dat Tweak de lijn had vrijgegeven, dus dachten we dat het nu we snel in orde zou komen. Echter ondanks dagelijkse telefoontjes en email naar de helpdesk van Stipte gebeurde er niets. Iedere keer de boodschap er wordt aan gewerkt. Vandaag 12 februari 's-morgens gebeld, weer we zijn er mee bezig. Om 16.00 uur weer gebeld: Hoe staat het ermee? Na uitvoerig overleg van de medewerkster met hun technische dienst als antwoord: Als alles in orde is duurt het nog 8 dagen voordat u aangesloten bent.

Ik ben toen min of meer ontploft en heb gezegd als het zo moet ga ik wel terug naar Ziggo. Het antwoord was: U zit aan ons vast (algemene voorwaarden).

Kunt u voor ons bemiddelen? We zitten nu bijna 2 weken onder internet, televisie en vaste telefoon. Het moet toch mogelijk zijn om te leveren volgens afspraak?

De oplossing

Op de kortst mogelijke termijn de aansluiting in orde maken

4 reacties

  1. Auteur
    R.C.C. Nijsen
    Datum
    Dit is hetzelfde antwoord dat ik steeds krijg! Waarom kan er niet een concrete datum genoemd worden? Vandaag zitten we al twee weken zonder televisie wifi en vaste telefoon! Wat is er precies aan de hand?
  2. Auteur
    Stipte
    Datum
    Beste R.C.C. Nijsen,

    Bedankt voor uw bericht. De verwachte opleverdatum van uw verbinding is 26 februari 2019. Onze excuses dat we een beroep moeten doen op uw geduld.

    Met vriendelijke groet,
    Stipte
  3. Auteur
    R.C.C. Nijsen
    Datum
    Nog steeds niet verholpen. Overweeg nu naar een andere provider over te stappen
  4. Auteur
    R.C.C. Nijsen
    Datum
    We hebben inmiddels al opgezegd!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R.C.C. Nijsen
Datum
Uiteindelijke oplossing Contract is geannuleerd
Status
opgelost
Beoordeling
content