Klacht Stipte: Nog steeds m'n geld niet

Klachtnummer
# 391510
Gebruiker
Natasja1975
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Geld nog steeds niet

Gewenste oplossing

Achter mijn geld aan

1 reactie

  1. Auteur
    Stipte
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Padt,

    Wat vervelend om te horen dat u uw geld nog niet ontvangen heeft.

    De diensten van Stipte.nl zijn in een aantal gebieden sinds 1 april 2019 overgenomen door Online.nl , de regio Barendrecht valt hier ook onder. Dit houdt in dat zij verantwoordelijk zijn voor uw terugbetaling en uw verzoek ook bij hen in behandeling is. U kunt contact opnemen met Online.nl voor de status van uw terugbetaling.

    Hartelijke groet,

    Team Klantenservice
    Stipte.nl

Ook een klacht indienen over Stipte?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen