Klacht Stipte: Provider Stipte laat ons stikken.

Klachtnummer
# 346067
Gebruiker
Hendrikus#100
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik wil u waarschuwen voor om met Stipte in zee te gaan.
Vanaf 10 december 2018 hebben we ineens geen internetverbinding meer.
Elke dag zelf bellen (inmiddels al wel 8 uren) met Stipte, maar ze nemen ons niet serieus. Ze zeggen elke dag, we zijn er mee bezig, ga anders maar naar een andere provider.
Dat hebben we ondertussen, na 4 weken wachten, ook maar gedaan.
Er is nog wel na 4 en 6 weken wachten een monteur langsgeweest. Deze vriendelijke en zeer hulpzame man heeft alles bij ons nagekeken en kwam tot de conclusie dat de storing bij Stipte vandaan komt.
Al met al moeten!! we nog wel klant blijven tot 15 februari voor diensten die Stipte niet kan leveren.

16 februari kunnen we compensatie aanvragen voor de 2 maanden dat Stipte ons geen internet kon leveren.

Tot slot.
In deze tijd kun je eigenlijk niet meer zonder internet, en is dit in en in triest. Pas dus op met welke provider je in zee gaat. Je zult maar als bedrijf aangesloten zijn bij Stipte.



Gewenste oplossing

Weer aangesloten worden op internet.

1 reactie

  1. Auteur
    Stipte
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Stipte?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen