Opgelost door Stipte: restitutie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 93947
Gebruiker
ster0707
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Wij hebben per 2 december ons abonnement bij stipte opgezegd, we zouden iets van 35 euro terug krijgen van wat we teveel betaald hadden. Na 2x gemaild te hebben en 1x gebeld. Hebben we ons geld nog steeds niet terug gekregen, ik vind dit een zeer slecht zaak.

De oplossing

Terug betaling van het teveel betaalde bedrag zsm

2 reacties

  1. Auteur
    Stipte
    Datum
    We zijn het met u eens dat de terugstorting te lang heeft geduurd. Normaal gesproken kunnen klanten een betaling tussen 5 en 10 werkdagen terug verwachten.De collega die u de 19e heeft gesproken, heeft dit opnieuw onder de aandacht gebracht bij onze financiële afdeling. Dit heeft tot gevolg gehad dat de betaling inmiddels is opgenomen in het betalingsbestand van 23-01-2015. Afhankelijk van uw eigen bank, heeft u het dan binnen een paar dagen op uw rekening staan (SNS: direct, ING ca. 3 werkdagen, de overige banken 1 tot 2 werkdagen).Excuses voor het ontstane ongemak.
  2. Auteur
    ster0707
    Datum
    Ik vind het fijn dat er zo snel gereageerd is. Ik hoop dan ook dat het geld volgende week op mijn rekening staat.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ster0707
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Stipte?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen