Opgelost door Stipte: restitutie

ster0707

Wij hebben per 2 december ons abonnement bij stipte opgezegd, we zouden iets van 35 euro terug krijgen van wat we teveel betaald hadden. Na 2x gemaild te hebben en 1x gebeld. Hebben we ons geld nog steeds niet terug gekregen, ik vind dit een zeer slecht zaak.

Terug betaling van het teveel betaalde bedrag zsm

Stipte
    We zijn het met u eens dat de terugstorting te lang heeft geduurd. Normaal gesproken kunnen klanten een betaling tussen 5 en 10 werkdagen terug verwachten.De collega die u de 19e heeft gesproken, heeft dit opnieuw onder de aandacht gebracht bij onze financiële afdeling. Dit heeft tot gevolg gehad dat de betaling inmiddels is opgenomen in het betalingsbestand van 23-01-2015. Afhankelijk van uw eigen bank, heeft u het dan binnen een paar dagen op uw rekening staan (SNS: direct, ING ca. 3 werkdagen, de overige banken 1 tot 2 werkdagen).Excuses voor het ontstane ongemak.
    ster0707
    Ik vind het fijn dat er zo snel gereageerd is. Ik hoop dan ook dat het geld volgende week op mijn rekening staat.

ster0707

Ook een klacht indienen over Stipte?