Klacht Stipte: sinds overzetten van stipte naar online geen email meer

Klachtnummer
# 343169
Gebruiker
Fred
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Sinds stipte ons 19 Dec. 2018 over gezet heeft naar online, werkt mijn email niet meer.
Als ik contact opneem met stipte krijg ik te horen dat ik geen klant meer ben en ze mij niet kunnen of willen helpen. Online zegt weer, dat is niet ons email account u moet bij stipte zijn. erg vervelend allemaal.

De oplossing

zorgen dat ik weer bij mijn stipte email kan komen!!!

1 reactie

  1. Auteur
    Fred
    Datum
    Goedendag Stipte

    Heb dit meerdere malen geprobeerd maar helaas werkt dit niet.

Ook een klacht indienen over Stipte?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen