Opgelost door Stipte: slechte service

Margohoiting

We zijn altijd tevreden klant geweest.Tot Stipte kwam,het lijkt wel of ze geheel klantenservice hebben ingeruild voor ongeschoold personeel!.We zijn nu al weken verder en nog steeds geen kopie gekregen van het contract die we hebben afgesloten voor glasvezel.Ik heb er meerdere keren over gebeld,zeer on proffesioneel te woord gestaan.Oorzaak er lag nog geen glasvezel in onze woonplaats?Is hier al lang aangesloten!Adres van ons stond verkeerd?We zijn al jaren klant!Er werd totaal geen begrip getoond! terugbelfunctie gebruik gemaakt.Werd terug gebeld.Deze jongen zou het uitzoeken en me dezelfde dag terug bellen.Niet gebeurd.Mail gestuurd.Binnen 2 dagen een reactie op ticketnummer #11268899,geen reactie.Wij zijn het meer dan zat.Het lijkt me niet meer dan normaal dat als je een ontract af sluit,met voicelog dat je dan een contract toegestuurd krijgt.Ze hebben de bedenktijd er af gehaald,we weten niet eens of dit wel voor het juiste pakket telt.

KOPIE VAN ONS ONLANGS AFGESLOTEN CONTRACT

Stipte
    Allereerst vinden we het vervelend dat de service niet aan uw verwachtingen voldoet. De overgang naar Stipte heeft geen enkele invloed gehad op onze organisatie: we hebben nog dezelfde directie, management en medewerkers op de klantenservice en de helpdesk.M.b.t. de terugbelfunctie het volgende. Elk nummer dat wordt achtergelaten wordt eenmaal teruggebeld. Als u niet opneemt, spreken wij de voicemail in, mocht u daar gebruik van maken. Het streven is binnen 2 werkdagen terug te bellen.Ook voor het behandelen van email (11268899) geldt dat we er naar streven dit binnen twee werkdagen af te handelen. Dit lukt inderdaad niet altijd. Wanneer u een mondelinge overeenkomst sluit (voicelog/bandopname) dan ontvangt u hiervan altijd een bevestiging per post.We zullen u deze nogmaals versturen, deze keer, zoals in uw e-mail verzocht, per e-mail. De voicelog is dus het contract, de bevestigingsbrief volgt hierop. U bent van harte welkom de voicelog in Lelystad op ons kantoor te beluisteren of we kunnen een transcriptie maken. Dat laatste duurt ongeveer 2 weken.Van het verwijderen van bedenktijd is geen sprake. U heeft in een zogenaamd vraagbundelingsgebied gezeten. Dit houdt in dat er pas gestart wordt met oplevering als 30% van de bewoners van uw wijk heeft gekozen voor glasvezel. Deze periode heeft in uw geval geduurd van half juni tot half juli. Uw contract gaat in op het moment dat u in de vraagbundelingsperiode een overeenkomst sluit, in uw geval is dit 8 werkdagen na ontvangst van uw bevestigingsbrief d.d. 19-06-2013.We gaan ervan uit dat hiermee een en ander verduidelijkt is.
    Bedankt voor de reactie.
    Het gaat ons echter niet om deze brief.
    Deze brief hebben we ondertussen meerdere keren ontvangen.
    Het gaat om de omzetting van het in juni 2013 afgesloten pakket naar het aanbiedingspakket Family ITV.( van 69.00)
    Wij hebben dit half juli 2014 afgesloten incl voicelog.
    Het klopt dat wij zijn teruggebeld echter kon hij ons niet volledig inlichten en gaf aan dezelfde dag nog voor half 6 terug zou bellen.Dit is NIET gebeurd,ook de volgende dag niet.
    Stipte
    Zoals u vraagt in uw e-mail, zullen we u even bellen, er is inderdaad een misverstand ontstaan.
    Margohoiting
    Het heeft wat telefoontjes en wat stress gekost,maar uiteindelijk hebben we de bevestiging gekregen van het pakket die we telefonisch hebben afgesproken

Ook een klacht indienen over Stipte?