Klacht Stipte: Stipte houdt geld ten onrechte maanden lang vast.

Klachtnummer
# 298047
Gebruiker
Stipte ellende
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ruim op tijd heb ik mijn tv abonnement opgezegd per 31-12-2017/01-01-2018. Eind december wordt er echter nog een volle maand geincasseerd. Bleek dat men niet voor de laatse deelmaand (?) kon incasseren, dus volledige maand en restitutie zou volgen. Nu is het 26 maart, heb ik 2 x gebeld en zeker 8 x gemaild, nooit een normaal antwoord, niet concreet, volledig anoniem, en.... geld (paar euro, maar daar gaat het niet om) nog steeds NIET ontvangen. Schandalige club.

De oplossing

Geld waar ik recht op heb eindelijk ontvangen, inclusief excuses en compensatie voor de UREN die ik er inmiddels volledig onnodig in heb gestopt.

1 reactie

  1. Auteur
    Stipte
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Nolten,

    Hartelijk dank voor uw bericht en uw klacht. U geeft aan dat u uw compensatie nog niet heeft ontvangen. Naar aanleiding van uw bericht hebben we een melding gedaan bij onze finance afdeling. Wij hebben vernomen dat het bedrag inmiddels is betaald.

    Onze welgemeende excuses voor de vertraging hiervan!

    Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag.

    Met vriendelijke groet,

    Fiber Nederland

Ook een klacht indienen over Stipte?