Klacht Stipte: tv,telefoon,internet

R

Sinds 2 weken continu problemen met tv, internet en telefoon. jullie hebben sinds 2 weken wat programma's eraf gehaald sindsdien alleen maar problemen, fix dit gewoon anders zijn jullie een klant kwijt, misschien wel meerder klanten die daar last van hebben? Dit is echt niet meer leuk.

Dat jullie het gewoon een keer goed oplossen dat de storing er niet meer zijn, want wij betalen er wel voor, ondanks dat de laatste twee weken alleen maar storingen

Stipte
    Beste heer, mevrouw Sakowitz,

Wat vervelend om te horen dat u problemen ondervindt met uw televisie, internet en telefoon.

De diensten van Stipte.nl in een aantal gebieden, is sinds 1 april 2019 overgenomen door Online.nl . Ik zie dat uw aansluiting inmiddels ook gemigreerd is naar Online.nl . Zij zijn op dit moment uw provider van uw televisie, internet en telefoon. U kunt contact opnemen met Online.nl om dit probleem te verhelpen.

Hartelijke groet,

Team Klantenservice
    Stipte.nl

R
Door stipte zelf niks. Moest het via online.nl doen. Die hebben een verslag gemaakt. Nu wachten tot er contact wordt op genomen. Want het wordt alleen maar erger.(de storing )

Ook een klacht indienen over ?