Opgelost door Stipte: tv internet telefonie

kruithof

Vraag via breedbandwinkel telefonie aan. Krijg netjes bericht dat het in behandeling is... moet wel drie weke wachten op mijn producten. Betaal wel vanaf dag 1. Gebelt binnen 7 dagen om pakket uit te breiden naar alles in een... Krijg ik een internet one pakket met alleen internet en telefonie, daar had ik niet om gevraagd. Uiteindelijk mijn producten in huis na drie weken! Is er een fout gemaakt en heb ik nog geen verbinding. Na half uur aan de telefoon te zitten weten ze wat het is en moeten ze kpn inschakelen. Netjes volgende dag eindelijk opgelost en internetverbinding. Ja hoor na twee weken internet verbinding weg. Bel ik ze weer op, gek genoeg altijd na 7 min iemand pas die je te woordstaat. Dan kan je een nummer achter laten dan bellrn ze je terug ol een rustig moment, geloof mij doe dat niet want ze bellen je niet terug, omdat er nog geen "rustig" is geweest. Ik zit nu e en week zonder internet met een hoop gezeik. Ik kan totaal niks! Ze dekken elkaar in.

Dat ik mijn contract kan opzegge . Zit al een jaaf bij jullie en al zoveel problemen dat ik niet meer klant wil zijn. Jullje komen zelf ook niet met oplossingen!

Stipte
    We hebben e.e.a. in onderzoek en komen er op terug. Wat we nu zien is dat er een verzoek is gedaan door een andere provider om de lijn over te nemen. Of u dit zelf per ongeluk heeft laten doen of dat dit bewust of per ongeluk door een derde partij is gedaan, is niet duidelijk. We zijn de lijn in ieder geval aan het terug migreren. We houden u op de hoogte.
    kruithof
    Jammer dat ik jullie weer moet bellen om te vragen hoelang het gaat duren. Ik zit al een week zonder internet, ik maak nu extra kosten zoals bellen en internet via mijn mobiel. Jullie kunnen niet aangeven hoelang het nog gaat duren en hoelang het gaat duren voordat iemand mij beld. Vandaag nog geen contact bel ik morgen weer.
    Stipte
    We verwachten nu dat de nieuwe order (want dat is het) op of rond 02-09 wordt opgeleverd.
    kruithof
    Ik ga hier niet mee akkoord. Ik zit nu nog een week zonder internet. Sorry maar jullie diensten zijn niet zo perfect als dat jullie op de site neerzetten. Ik had meer en anders van jullie verwacht. Dit heb ik nog nooit gehad/mee gemaakt.
    Stipte
    We zijn nog aan het uitzoeken hoe dit is ontstaan maar het lijkt er op dat het volgende zich heeft voorgedaan.De door u opgegeven huisnummer extensie, is niet juist en was hoogstwaarschijnlijk ook niet bekend bij u. We hebben de lijn uiteindelijk aan moeten vragen op huisnummer 66 B27. Helaas kunnen wij en u dit niet voorzien en kan dit leiden tot late oplevering, we hebben immers in eerste instantie opgeleverd op 66 B.Excuses voor het ongemak. Kunt u ons laten weten via administratie@stipte.com laten weten wanneer de kwestie is opgelost? Dan gaan we namelijk zorgen voor een financiële tegemoetkoming.
    kruithof
    Bij deze heb ik een email gestuurd naar de administratie. Wat ik jammer vind is dat de oorzaak twee lossen draadjes was. Want op 2 september precies 0:00 uur ging mijn modem weer aan maar dan met een knipperend licht. Heb weer contact met julie daarvoor op moeten nemen, want ik heb jullie nog niet zelf gehoord. Een van u klantenservice medewerkers had het gemeld aan de TD en pas de volgende ochtend had ik iemand aan de telefoon van KPN en zijn geweest diezelfde dag en daaruit kwam dit uit.
    Stipte
    De storing is inderdaad afgemeld door de lijnleverancier. We hebben u hiervoor proberen te bellen op uw vaste nummer maar toen bleek dat er geen toestel was aangesloten. We zijn in ieder geval blij dat de lijnleverancier de problemen heeft kunnen oplossen. Als u nog vragen heeft over het instellen van uw telefonie, kunt u contact opnemen met de klantenservice.Op de oktoberfactuur zullen wij ter compensatie geen abonnementskosten in rekening brengen (de septemberfactuur is helaas al opgemaakt).Tot slot het volgende van algemene aard. Hoewel het voor u mogelijk soms anders heeft geleken, heeft uw storing altijd de volledige aandacht gehad.
    kruithof
    Beste,Ik ga ermee akkoord.

kruithof

Ook een klacht indienen over Stipte?