Opgelost door Stipte: wacht al 3 weken op mun nieuwe correct werkende afstandbediening.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 385924
Gebruiker
arian
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ben klant van stipte heb gebeld dat mun afstandsbediening niet correct werkt.
Zou een nieuwe afstandsbediening thuis gestuurd krijgen maar een week later nog niet binnen dus weer gebeld, men zou uitzoeken hoe en wat, en zou op te hoogte gehouden worden, van de vordering van afhandeling. Maar hoor weer een week niks van ze.
Vandaag 23/8 2019 gebeld. mannelijk persoon aan de lijn die mij mededeelt dat er iets flink mis is met de Magazijn en het opsturen.
Maar zou het maandag nu binnen kunnen verwachten, wordt mij beloofd, stiekem gelach op de achtergrond, en telefoonmedewerker sluit af met tot horens.
Dus na dat de telefoon was opgehangen, vroeg ik me serieus af wat er mis is met stipte organisatie beleid en de magazijn personeel en klantgerichtheid.

Gewenste oplossing

maandag zou de afstandsbediening binnen komen, verwacht dat hij dan ook binnen komt.
Als ze iets zeggen of beloven ook nakomen en niet met vage beschrijvingen en graag oplossing gericht werken/afhandelen.
Geboden oplossing
Ben tevreden , afstandsbediening vandaag in de brievenbus gevonden. En hij werkt correct. Dame die ik vorige week sprak heeft het probleem snel en goed voor me opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Stipte
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Stipte?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen