Klacht Stipte: Wettelijke bedenktijd houd stipte zich niet aan.

Mama4drie

Juni 2017 hebben wij een aanvraag gedaan voor stipte alles in een , dit verliep echter zo stroef en niet alles kon geleverd eorden vanaf het begin
Dat we dit telefonisch hebben opgezegd , dit nog binnen de 2 weken wettelijke bedenktijd !
Geen probleem zou je zeggen
Gezien de wettelijke bedenktijd niet voor niets er is
Maar bij stipte dus wel , ze blijven het eerste jaar door rekenen , krijgen nog steeds notas voor het volle bedrag
En dat terwijl we dus al lang geen eens meer signaal van hun binnen krijgen ( want het signaal hebben ze wel gestopt toen we op zeiden)
Zelfs na tig keer klantenservice bellen willen ze ons niet helpen en blijven ze erbij dat ze het hele jaar door berekenen
Inmiddels is de zaak doorgestuurd naar me advocaat, en gaat deze mocht er nu nog geen oplossing komen een aanklacht er tegen indienen, gezien stipte vooralsnog geen enkele blijk geeft van medewerking of tegemoetkoming van hun kant.

Opzegging alsnog geregeld en met terug werkende kracht , vanaf t moment dat we geen signaal meer hadden .

Ook een klacht indienen over Stipte?