Opgelost door Stipte: Wijze van communiceren / verlaat opleveren pakket door VIP monteur

LS,
Op 6 januari jl. is in ons huis op het glasvezel-netwerk aangesloten. Conform afspraak belde ik met stipte om een datum van VIP installatie van het pakket te vernemen. Lang verhaal kort; na 3 telefoontjes van mijn kant waar elke keer verzekerd werd dat ik teruggebeld zou worden, kreeg ik de 4e keer een eerlijk antwoord. Er waren problemen waardoor de oplevering pas eind januari/begin februari kan geschieden. Een concrete datum noemen kon niet en mij doorverbinden met de oplosgroep (die de afspraken maken) kon ook niet waardoor mij het gevoel bekruipt dat ik meer met een firewal te maken heb dan met een helpdesk . De bedenktijd is inmiddels verstreken en alle voorpret die wij als gezin hadden om spoedig aanvullende programma's te kijken is weg. Ik zal niet de enige zijn, daarom graag tekst en uitleg op uw website wat nu precies het struikelblok is. Nog eerlijker was het om dit gemeld te hebben voor mijn aanmelding.

- Pro aktief de klant benaderen wat er speelt. Nu moest ik 4 x bellen om uiteindelijk het probleem te vernemen.
- Geen dingen beloven die je niet waar kunt maken.
- Problemen met jullie dienstverlening melden op jullie website.
- Een compensatie in welke vorm dan ook lijkt mij aan de orde. Een mail met goede uitleg is ook zeer wenselijk.
Mij is altijd geleerd om een gesprek positief te eindigen. De wijze waarop ik te woord wordt gestaan door jullie HD is correct (van toon).
Met gepaste groet,

Harry van E.

Stipte
    Zojuist heeft u collega Leonie van de klantenservice gesproken. Van haar heb ik begrepen dat alles is besproken en naar tevredenheid is afgehandeld.

Excuses voor eventueel ontstaan ongemak.
    problem-solver
    Ik weet nu wat de exacte reden van de vertraging is. Jammer dat dit niet gelijk in het eerste gesprek werd medegedeeld. Dat had veel tijd en ergernis voorkomen. Zie het als gratis advies.

problem-solver

Ook een klacht indienen over Stipte?