Klacht Stock24.nl: 3 items besteld en slechts 1 geleverd (na 1,5 maand)

sad Niet opgelost
Ed

3 items besteld en direct betaald. Uiteindelijk na bijna 1,5 maand is er 1 item geleverd. Nu ik vraag of de andere items ook worden geleverd of worden terugbetaald krijg ik te horen dat er is geleverd waarbij nu wordt verwezen naar de leverdatum van de levering waarbij ik slechts 1 item ontving. Wordt Stock24 soms gerund door een stel kleuters. Wat een K bedrijf zeg.

Of leveren of terug betalen en zelf uitzoeken hoe het zit en niet de klant het 30.000 keer laten vertellen hoe het zit. Breng uw eigen administratie op orde.

Stock24.nl
    Beste heer Apswoude,

Wat jammer dat u een negatieve ervaring met ons heeft gehad. Volgens onze informatie zijn alle producten geleverd. Wij hebben u zojuist via de mail geïnformeerd over de vervolgstappen.

Stock24
    Ed
    U blijft volhouden in onwaarheden. Misschien hebt u uw administratie niet op orde of heeft u orderpickers die hun werk niet correct uitvoeren. Wat me het meest stoort is dat ik keer op keer moet reageren op een bestelling die 1.5 maand na bestelling in behandeling wordt genomen. En waarom belt u niet gewoon, is zoveel persoonlijker en directer.
    Ed
    Nog steeds geen reactie...
    Ed
    Ze vragen om een afschrift van de paklijst, die stuur ik en vervolgens hoor je niets mee. Er komt gewoon geen reactie meer laat staan een levering of een terugbetaling.
    Stock24.nl
    Beste Ed,

Helaas krijgen wij telefonisch geen gehoor.

Wij zullen uw aankoopbedrag terugstorten.

Wij hopen u hiermee een goede oplossing te hebben aangeboden.
    Mocht dit niet naar uw tevredenheid zijn opgelost dan horen wij het graag.

Team Stock25

Ed
21 januari wordt een bericht achter gelaten dat ik telefonisch niet te bereiken ben, echter een gemiste oproep of een voicemail bericht heb ik niet. Verder wordt in dit bericht aangegeven dat het aankoopbedrag wordt terug gestort. Ik heb echter nog niets ontvangen dus kan ik nog niet zeggen dat alles naar tevredenheid is opgelost. Pfffff zo moeilijk kan het toch niet zijn. Wat een ... service.

Ook een klacht indienen over Stock24.nl?