Klacht Stock24.nl: 3 items besteld en slechts 1 geleverd (na 1,5 maand)

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 342623
Gebruiker
Ed
Datum
5 reacties

Details

De klacht

3 items besteld en direct betaald. Uiteindelijk na bijna 1,5 maand is er 1 item geleverd. Nu ik vraag of de andere items ook worden geleverd of worden terugbetaald krijg ik te horen dat er is geleverd waarbij nu wordt verwezen naar de leverdatum van de levering waarbij ik slechts 1 item ontving. Wordt Stock24 soms gerund door een stel kleuters. Wat een K bedrijf zeg.

De oplossing

Of leveren of terug betalen en zelf uitzoeken hoe het zit en niet de klant het 30.000 keer laten vertellen hoe het zit. Breng uw eigen administratie op orde.

5 reacties

  1. Auteur
    Stock24.nl
    Datum
    Beste heer Apswoude,

    Wat jammer dat u een negatieve ervaring met ons heeft gehad. Volgens onze informatie zijn alle producten geleverd. Wij hebben u zojuist via de mail geïnformeerd over de vervolgstappen.

    Met vriendelijke groet,
    Stock24
  2. Auteur
    Ed
    Datum
    U blijft volhouden in onwaarheden. Misschien hebt u uw administratie niet op orde of heeft u orderpickers die hun werk niet correct uitvoeren. Wat me het meest stoort is dat ik keer op keer moet reageren op een bestelling die 1.5 maand na bestelling in behandeling wordt genomen. En waarom belt u niet gewoon, is zoveel persoonlijker en directer.
  3. Auteur
    Ed
    Datum
    Nog steeds geen reactie...
  4. Auteur
    Ed
    Datum
    Ze vragen om een afschrift van de paklijst, die stuur ik en vervolgens hoor je niets mee. Er komt gewoon geen reactie meer laat staan een levering of een terugbetaling.
  5. Auteur
    Stock24.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Ed,

    Helaas krijgen wij telefonisch geen gehoor.

    Wij zullen uw aankoopbedrag terugstorten.

    Wij hopen u hiermee een goede oplossing te hebben aangeboden.
    Mocht dit niet naar uw tevredenheid zijn opgelost dan horen wij het graag.

    Met vriendelijke groet,

    Team Stock25

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ed
Datum
Uiteindelijke oplossing
21 januari wordt een bericht achter gelaten dat ik telefonisch niet te bereiken ben, echter een gemiste oproep of een voicemail bericht heb ik niet. Verder wordt in dit bericht aangegeven dat het aankoopbedrag wordt terug gestort. Ik heb echter nog niets ontvangen dus kan ik nog niet zeggen dat alles naar tevredenheid is opgelost. Pfffff zo moeilijk kan het toch niet zijn. Wat een ... service.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Stock24.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen