Opgelost door Stockon: online boodschappen nooit aangekomen, hoogstwaarschijnlijk heeft de bezorger de levering gehouden

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 336500
Gebruiker
ammigo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb inmiddels bijna een week geleden online boodschappen gedaan bij stockon.nl
echter deze zending is nooit aangekomen.
Volgens Stockon heeft postnl de zending wel afgeleverd.
het is nu mijn woord tegen die van de bezorger (stockon).
van Stockon moest ik een klacht indienen bij postnl maar postnl zegt dat ze een zakelijke overeenkomst hebben met Stockon en niet met mij.
nu ben ik mijn geld kwijt ( 50,-) en geen boodschappen. Stockon schuilt zich achter het gegeven dat de zending volgens hun bezorger is afgeleverd.
ik weet nu niet meer wat ik kan doen om mijn recht te halen.

De oplossing

ik wil of mijn geld terug of de boodschappen die ik besteld heb!
en zeker wil ik niet uitgemaakt worden voor leugenaar,

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Stockon is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ammigo
Datum
Uiteindelijke oplossing
De kwijtgeraakte boodschappen zijn opnieuw opgestuurd!
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Stockon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen