Klacht Stoelreparatie.nl: Niet vooraf aangegeven voorrijkosten en niet nakomen van gemaakte afspraak betalingsregeling

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 293657
Gebruiker
Ingrid
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Niet van tevoren aangeven van voorrijkosten en niet nakomen van gemaakte afspraak tot betaling in termijnen voor reparatie sta-op-stoel.

De oplossing

Mijn stoel gerepareerd retour en mogelijkheid om in termijnen te betalen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Stoelreparatie.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ingrid
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik had een reactie verwacht hier op deze site maar helaas ik heb mijn stoel nog steeds niet terug en ben nog in afwachting van een reactie van stoelreparatie.nl
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Stoelreparatie.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen