Klacht Stoffen-Wereld: Stoffen-wereld verzend betaalde bestelling niet en reageerd niet op telefoontjes en e-mail

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 275500
Gebruiker
Gisbertz1
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Stof besteld en betaald 23-9 2017. Op de website staat: voor 1600 besteld, morgen in huis. Maar omdat het zaterdag was hoopte ik dat de bestelling dinsdag wel bezorgd zou worden. Maar niks. Tot op de dag van vandaag (4-10 2017) geen reactie. Ik heb gebeld en ingesproken, e- mails gestuurd maar hoor totaal niks van deze mensen.

De oplossing

Alsnog mijn bestelling opsturen of mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Stoffen-Wereld hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gisbertz1
Datum
Uiteindelijke oplossing
Stogfen-wereld reageerd niet. Ik ben dus gewoon opgelicht
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Stoffen-Wereld?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen